UITREIKING CCDNA AWARDS OP DONDERDAG 14 APRL

1 avond. 11.000 consumentenmeningen. 12 winnaars.

Op donderdag 14 april vindt de uitreiking van de CCDNA Awards 2016 plaats. Tijdens deze avond wordt de mening van maar liefst 11.000 consumenten voor het eerst publiekelijk bekendgemaakt. Dan blijkt o.a. welke organisatie zichzelf een jaar lang het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland mag noemen én wie het slimste omspringt met co-creatie. Graag nodigen de initiatiefnemers van de awardshow, BearingPoint en DVJ Insights, u als V.I.P. uit om bij dit interessante en feestelijke event aanwezig te zijn.

Klant of Partner? – met Ronnie Overgoor

De uitreiking staat onder leiding van dagvoorzitter Ronnie Overgoor. In eigen stijl gaat hij het thema ‘Klant of Partner?’ praktisch ontleden, zodat iedereen naast goede herinneringen ook relevante insights mee naar huis neemt. Indien u als persrelatie / V.I.P. bij de uitreiking aanwezig bent, dan kunt u:

-       als (één van de) eerste de winnaar van de CCDNA Awards 2016 interviewen;

-       als eerste met het laatste nieuws naar buiten treden;

-       persoonlijk in gesprek gaan met de koplopers en

-       gratis gebruikmaken van het walking dinner

Meer informatie vindt u via www.ccdna.nl.

Aanmelden

Indien u graag  bij de uitreiking van de CCDNA Awards 2016 aanwezig bent, stuur dan uiterlijk woensdag 13 april een RSVP naar Merktroubadour Oscar den Ouden, via post@merktroubadour.nl. Geef s.v.p. in uw e-mail aan of u een winnaar wilt interviewen en of u een introducé wilt meenemen. Dan wordt daar rekening mee gehouden.

17:00u: Inloop

18:00u: Uitreiking CCDNA Awards 2016

·       Opening door dagvoorzitter Ronnie Overgoor

·       Highlights onderzoeksresultaten

·       Uitreiking CCDNA Awards

·       Keynote m.b.t. Thema: Klant of Partner?

·       Uitreiking ‘Klant of Partner?’ award

·       Bekendmaking overall CCDNA 2016 winnaar

19:30u: Einde awardshow / Start walking dinner

21:30u: Einde walking dinner

Betreft: uitreiking CCDNA Awards 2016

Datum: donderdag 14 april

Locatie: DeFabrique

Adres: Westkanaaldijk 7, 3542 DA Utrecht

Toegang: Gratis

Niet in de gelegenheid?

Bent u niet in de gelegenheid, maar wilt u wel een van de winnaars van de CCDNA Awards 2016 interviewen of aanvullende persinformatie ontvangen, stuur dan een reactie naar post@merktroubadour.nl en benoem uw wensen.